Sommarlovet snart slut...

Hej!
Jag har inte blggat på jätte läge för jag har varit på semester med familjen. Först 1 vecka i härjdalen och sen en vecka i Rättvik och sen har jag varit med Melinda och haft typ as roligt :) Men jag har typ inget att skriva om eller ja de har jag väl men inga bilder så det blir typ sjukt tråkigt att läsa haha. Skolan börjar ju snart och det är roligt att träffa alla med inte börja i 9an känns som det inte var länge sedan man gick i sexan xD Men sitter typ och drogar en låt som en tjej i min klass gillar och det är inte sånn musik jag brukar lyssna på men den är fan skkkkkit bra :)
Men ni får det ha bra så hörs vi hahah :) <3 
 
 
//LinneaEdström! <3 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din Nöt !

vad är det för låt ? :)

Svar: sleeping with sirens: if you can't hang
Linnea

2012-08-08 @ 19:36:12
URL: http://nailealiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0